24/7 support (Подршка 24/7)

Подршка 24/7 подразумева услугу техничке подршке коју добављач интернет услуга (в. ISP) или добављач услуга хостинга (в. Hosting service provider) пружа својим корисницима (в. User) 24 сата дневно, 7 дана у недељи, без обзира на нерадне дане и празнике. То укључује неки од дигиталних канала (в. Digital channel) комуникације с корисницима (телефон, е-пошта, тренутне поруке…) и решавање насталих проблема с приступом интернету и другим услугама (хостинг, сервер е-поште…). Значај оваквог начина подршке јасан је свакоме ко је тај проблем имао током викенда или у неко доба ноћи. Често је овај облик подршке доступан само уз додатно плаћање.

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *