Audience analytics (Аналитика публике)

Аналитика публике је процес који омогућава компанијама да стекну дубље разумевање својих тренутних клијената (в. Client) и потенцијалних клијената (в. Lead), ради побољшања маркетиншке стратегије и искуства купаца (в. CX). Ово је нарочито битно за доношење правих одлука у дигиталном маркетингу (в. Digital marketing). Пружа увид у карактеристике купаца и циљних група које су биле изложене огласним порукама на дигиталним каналима (в. Digital channel) оглашавања. На пример, код промотивних средстава у јавном простору (в. DOOH), као што је дигитална сигнализација (в. Digital signage), аналитика публике омогућава оглашавачима у сваком тренутку увид у то ко, када, где и колико времена је гледао неки појединачни оглас. За то се користе алгоритми за препознавање лица, што пружа детаљан увид у карактеристике публике, као што су њихов број, пол и узраст и време гледања, а омогућава и таргетирање приказивања наменских огласа усклађених с тим карактеристикама.
(п. Analytics) (п. Web analytics) (п. Social media analytics)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *