Content marketing (Маркетинг садржајем)

Маркетинг садржајем је стратешки маркетиншки приступ фокусиран на стварање и дистрибуцију корисног и релевантног садржаја (в. Content), намењеног да привуче и задржи јасно дефинисану публику. Сврха маркетинга садржајем је да промени или побољша понашање потрошача, и одвија се првенствено кроз сопствене медије (в. Owned media) и дељене медије (в. Shared media), мање кроз плаћене медије (в. Paid media), а има и знатан утицај на заслужене медије (в. Earned media). Циљ маркетинга садржајем није примарно продаја, већ успостављање дуготрајне комуникације с потрошачима пружањем драгоцених информација, тако да се кроз поверење и лојалност потрошача на крају остваре и продајни резултати.
(п. Digital marketing) (п. Internet marketing) (у. Inbound marketing) (у. Native advertising) (п. Content writing) (п. Copywriting)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *