Conversion (Конверзија)

У маркетингу, конверзија је преобраћање потенцијалног клијента (в. Lead) у клијента (в. Client). У дигиталном маркетингу, циљ је да посетилац (потенцијални клијент) неке веб-локације (в. Web location) предузме неку жељену активност која испуњава сврху његовог доласка и повећава стопу конверзије (в. Conversion rate), а њега претвара у клијента. То је најчешћи смисао и разлог компанијског наступа на интернету и обично се остварује путем позива на акцију (в. CTA). Те жељене активности посетилаца могу бити: куповина – ако се ради о онлајн-продавници (в. Online shop), регистрација уз остављање личних података, захтев за састанак или давање понуде, преузимање неког веб-садржаја (в. Web content), учешће у анкети и др.
(п. Lead conversion)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *