Copywriter („Рекламописац“, Копирајтер)

Копирајтер је особа која има талента и знања да ствара креативне концепте и пише краће текстове за бројне облике промотивног и продајног садржаја (в. Content), доступних и онлајн и офлајн, у области маркетинга (в. Marketing) и односа с јавношћу (в. PR). У области интернета, копирајтер ради на концепту веб-локације (в. Web location) и пише текстове за веб-садржај (в. Web content), као њен основни састојак. Копирајтер пише текстове веб-страна (в. Web page), нарочито оне за одредишне стране (в. Landing page), као и објаве на друштвеним медијима (в. Post), сценарије за аудио (в. Audio) и видео (в. Video) садржаје и текстове за инфографику (в. Infographic). Посебну улогу има у писању текстова за онлајн-оглашавање (в. Online advertising): маркетинг е-поштом (в. E-mail marketing), маркетинг на веб-претраживачима (в. SEM), маркетинг на друштвеним медијима (в. SMM) и друге промотивне и продајне поруке које изазивају емоције и примаоце подстичу на жељену активност.
(п. Copywriting) (п. SEO copywriting) (п. Content marketing) (у. Content writer) (у. Web content writer)

Категорије: Садржај

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *