CTR – Click-through rate (Стопа учесталости кликова)

CTR је показатељ у дигиталном маркетингу (в. Digital marketing) који говори о проценту људи који су:
• кликнули на CTA (в. CTA) у поруци е-поште (в. E-mail), када се број кликова подели бројем достављених порука (у. CTOR);
• кликнули на онлајн-оглас на некој веб-локацији (в. Web location), када се број кликова подели бројем приказа огласа.
На пример, ако се на 100 достављених порука или приказа огласа оствари пет кликова, количник та два броја се помножи са 100 и добија се стопа учесталости кликова од 5%. CTR се користи за мерење учинка онлајн-оглашавања (в. Online advertising), јер показује колико често људи на крају и кликну на хипервезу (в. Hyperlink). Висок CTR је показатељ да корисници огласе и поруке е-поште сматрају корисним и релевантним, а то зависи и од онога што се оглашава и од обликовања и циљања промотивне поруке.

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *