Digital marketing (Дигитални маркетинг)

Стари назив: E-marketing – Electronic marketing (Е-маркетинг – Електронски маркетинг)
Дигитални маркетинг је део укупних активности у оквиру маркетинга (в. Marketing) који се одвија коришћењем искључиво дигиталних канала (в. Digital channel) комуникације. Омогућава двосмерну комуникацију, већу контролу процеса и више података за анализу ефеката. Дигитални канали комуникације могу бити и онлајн (в. Online) и офлајн (в. Offline), што значи да дигитални маркетинг укључује све елементе интернет маркетинга (в. Internet marketing), али и део традиционалног маркетинга који се одвија у дигиталном облику а није на интернету, као и део других дигиталних промотивних активности. Остале области дигиталног маркетинга које нису део интернет маркетинга су: дигитална промотивна средства у јавном простору (в. DOOH), ријалити технологије (в. Reality technologies), тренутне поруке (в. Instant messaging), интернет ствари (в. IoT), дигитални офлајн (в. Offline digital), СМС маркетинг (в. SMS marketing), онлајн-заједнице (в. Online community).

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *