E-mail marketing (Маркетинг е-поштом, Имејл маркетинг)

Маркетинг е-поштом је скуп активности пре, током и након слања промотивних порука е-поште (в. E-mail) на адресе е-поште заинтересованих прималаца који се налазе на листи слања (в. Mailing list). Подразумева претходни пристанак корисника да на његову адресу е-поште (в. E-mail address) стижу поруке, јер је непосредно оглашавање законски условљено постојањем пристанка (тзв. затражене поруке). Маркетинг е-поштом је битан елемент дигиталног маркетинга (в. Digital marketing).
(п. GDPR) (п. Spam) (п. CTOR) (п. CTR) (п. Open rate) (п. Opt-in) (п. Opt-out)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *