ГДПР је правни акт Европске уније који не дозвољава употребу личних података (в. Data) потрошача без њиховог знања и сагласности. Такође, омогућава се право потрошачима (в. Consumer) да траже да буду избрисани из свих база података (в. Database), осим оних где је то законски обавезно или допуштено. Подаци морају бити безбедно складиштени, како неовлашћена лица не би имала приступ (в. Information security). Из свега овога следи и појачавање одраније постојећих забрана за слање нежељених порука (в. Spam). По ГДПР-у, компанија која наруши приватност (в. Privacy) корисника који су грађани ЕУ може бити кажњена до 4% годишњег прихода или до 20 милиона евра.
GDPR – General Data Protection Regulation (ГДПР – Општа уредба о заштити података)
28
сеп
Категорије: Дигитални маркетинг, Е-трговина