Hashtag (Хаштаг)

Хаштаг је врста ознаке за метаподатке (в. Metadata) на друштвеним медијима (в. Social media), у којој се кључна реч или фраза, којој претходи знак „#“ (в. # – Hash sign), користи за класификовање и лакше проналажење објава о одређеној теми. Кованица „хаштаг“ је настала 2007. као назив нове функције на Твитеру, али се често погрешно користи као назив самог знака „#“. Појављује се у форми „#hashtag“, где између знака и кључне речи (или фразе) не сме да буде размака, а мора да постоји размак пре и после хаштага. Може да садржи слова и бројеве, али не може да садржи само бројеве. Небитно је да ли се користе мала или велика слова, тако да она могу да се користе за визуелно раздвајање речи у оквиру хаштага. Од посебних знакова, дозвољено је само коришћење доње црте „_“. Ако се поштују правила која прописују друштвени медији, хаштагови су кликабилни и претраживи, што је њихова главна улога у дигиталној комуникацији (в. Digital communication).

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *