Inbound marketing (Улазни маркетинг)

Други назив: Долазни маркетинг
Улазни маркетинг обухвата активности интернет маркетинга (в. Internet marketing) које се односе на пласирање веб-садржаја (в. Web content) који потенцијални клијенти (в. Lead) проналазе кроз претрагу на веб-претраживачима (в. Search engine) и друштвеним медијима (в. Social media). Они то чине онда кад им стварно затребају услуга или производ неке компаније, невезано за промотивну кампању. Циљ таквог концепта маркетинга јесте привлачење потенцијалних клијената ка компанији, одакле и потиче назив „улазни“ маркетинг, а за разлику од уобичајеног „излазног“ маркетинга (в. Outbound marketing).
(у. Content marketing) (п. Digital marketing)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *