Internet marketing (Интернет маркетинг, Маркетинг на интернету)

Други називи: Online marketing (Онлајн-маркетинг), Web marketing (Веб-маркетинг)
Интернет маркетинг је део дигиталног маркетинга (в. Digital marketing) који се тиче само веб-сајтова (в. Web site) и друштвених медија (в. Social media) и онога што на те и друге веб-локације (в. Web location) доводи посетиоце. Део је укупних маркетиншких активности и одвија се коришћењем искључиво онлајн-канала комуникације и онлајн-оглашавања (в. Online advertising). Циљ је привлачење посетилаца на жељену веб-локацију и њихово подстицање да предузму жељене акције (в. CTA). У пракси то најчешће подразумева следеће активности:
• Оптимизација за веб-претраживаче (в. SEO)
• Оптимизација друштвених медија (в. SMO)
• Маркетинг на веб-претраживачима (в. SEM)
• Маркетинг на друштвеним медијима (в. SMM)
• Маркетинг е-поштом (в. E-mail marketing)
• Маркетинг садржајем (в. Content marketing)
• Сараднички маркетинг (в. Affiliate marketing)
• Маркетинг путем препоруке (в. Referral marketing)
• Мобилни маркетинг (в. Mobile marketing)
• Оглашавање плаћањем по клику (в. PPC advertising)
• Приказно оглашавање (в. Display advertising)
• Природно оглашавање (в. Native advertising)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *