KPI – Key performance indicators (КПИ – Кључни показатељи учинка)
КПИ-јеви су мерљиве вредности које показују ефикасност постизања пословних циљева, на општем нивоу неке фирме или у оквиру појединачних делова фирме. На пример, подаци добијени праћењем учинка дигиталног маркетинга (в. Digital marketing) упоређују се са задатим пословним циљевима, и на основу те анализе се, по потреби, коригују маркетиншке активности. Најчешће коришћени КПИ-јеви у дигиталном маркетингу су:
• повраћај уложених средстава (в. ROI);
• повраћај средстава уложених у дигиталне медије (в. SMROI);
• стопа конверзије веб-сајта (в. Conversion);
• трошак по аквизицији купца (в. CPL);
• трошак по оствареној продаји (в. CPS).