Mobile marketing (Мобилни маркетинг)

Мобилни маркетинг је део дигиталног маркетинга (в. Digital marketing) усмерен на кориснике мобилних уређаја (в. Mobile device), а који је и садржајно и дизајнерски и технички прилагођен њиховим навикама и потребама, као и техничким могућностима уређаја. За разлику од других облика маркетинга, мобилни маркетинг може да користи и податке о географској локацији потенцијалних купаца установљених техником географског ограђивања (в. Geofencing) или путем географског циљања (в. Geotargeting). То се реализује кроз локацијски маркетинг (в. Location-based marketing) и близински маркетинг (в. Proximity marketing). Мобилни телефони имају и могућност за примену СМС маркетинга (в. SMS marketing) и СМС плаћања (в. SMS payments). У мобилном маркетингу се нарочито користе мобилне апликације (в. Mobile app) и обавља мобилна трговина (в. M-commerce) уз мобилна плаћања (в. M-payments). Технологије битне за мобилни маркетинг су и вај-фај (в. Wi-Fi), НФЦ (в. NFC) и бикон (в. Beacon), као и коришћење QR кôдова (в. QR code).

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *