У интернет маркетингу, природно оглашавање се одвија на начин којим се ствара утисак да је огласна порука природан саставни део садржаја неке веб-локације (в. Web location), иако је у ствари плаћена да се баш ту појави. Предуслов је да је тема огласне поруке блиска тематском опредељењу онлајн-медија (в. Online media) који је објављује, то јест да садржај огласне поруке буде користан и занимљив публици. Маркетинг садржајем (в. Content marketing) користи природно оглашавање као један од начина дистрибуције садржаја. У складу с правилима оглашавања, такви садржаји морају бити означени као спонзорисани или промотивни садржаји. Уобичајени примери природног оглашавања су маркетинг на веб-претраживачима (в. SEM), промовисани постови на друштвеним медијима (в. Social media) и оглашавање у тематски прикладним рубрикама на онлајн-медијима.
Native advertising (Природно оглашавање)
28
сеп
Категорије: Дигитални маркетинг