O2O – Online to Offline / Offline to Online (O2O – Onlajn ka oflajn / Oflajn ka onlajn)

O2O se odnosi na dvosmerni protok informacija i aktivnosti između interneta i fizičkog sveta, tako što se kupcima (v. Customer) omogućava da na oba načina zadovolje svoje potrebe, i onlajn (v. Online) i oflajn (v. Offline). Na primer, kupac pronađe željeni proizvod na onlajn-prodavnici (v. Online shop), ali kupovinu ipak obavi u fizičkoj prodavnici, ili obrnuto – nakon posete fizičkoj prodavnici, kupac obavi porudžbinu preko onlajn-prodavnice. U svetu svekanalnog marketinga (v. Omnichannel marketing), stalno se razvijaju novi modeli povezivanja onlajn i oflajn sveta, kakav je i način dostave „Klikni i preuzmi“ (v. Click and Collect).

POVRATNE INFORMACIJE

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *