Omnichannel marketing (Свеканални маркетинг)

Свеканални маркетинг је стратешки маркетиншки приступ који координисаним и интегрисаним радом свих канала обраћања купцу обезбеђује непрекидно и доследно искуство купца (в. CX). Сваки канал је упознат са интеракцијама на другим каналима и сваки прима вредне информације о понашању купца, помоћу тога што је:
• Проналажење производа или услуга могуће преко свих канала: веб-претраживачи (в. Search engine), друштвени медији (в. Social media), ТВ и радио, штампа, личне препоруке…;
• Продаја омогућена преко свих постојећих офлајн (в. Offline) и онлајн (в. Online) канала: физичка продавница, онлајн-продавница (в. Online shop), телефонско наручивање, друштвени медији…;
• Плаћање омогућено на све начине: готовина, онлајн-плаћања (в. Online payments), поузећем, картице…;
• Испорука производа могућа на све доступне начине: лично преузимање (в. Click and Collect), експресна пошта, курирска достава…;
• Повраћај или замена производа омогућена путем свих канала: лично, у продавници, преко поште…;
• Кориснички сервис доступан преко свих комуникационих канала: телефон, веб-сајт (в. Web site), друштвени медији, апликације за тренутне поруке (в. Instant messaging app)…;
• Постпродајна комуникација с купцима омогућена преко свих могућих канала које купац одабере: е-пошта (в. E-mail), телефон, тренутне поруке (в. Instant messaging), СМС (в. SMS), пошта и др.

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *