Omnichannel marketing (Svekanalni marketing)

Svekanalni marketing je strateški marketinški pristup koji koordinisanim i integrisanim radom svih kanala obraćanja kupcu obezbeđuje neprekidno i dosledno iskustvo kupca (v. CX). Svaki kanal je upoznat sa interakcijama na drugim kanalima i svaki prima vredne informacije o ponašanju kupca, pomoću toga što je:
• Pronalaženje proizvoda ili usluga moguće preko svih kanala: veb-pretraživači (v. Search engine), društveni mediji (v. Social media), TV i radio, štampa, lične preporuke…;
• Prodaja omogućena preko svih postojećih oflajn (v. Offline) i onlajn (v. Online) kanala: fizička prodavnica, onlajn-prodavnica (v. Online shop), telefonsko naručivanje, društveni mediji…;
• Plaćanje omogućeno na sve načine: gotovina, onlajn-plaćanja (v. Online payments), pouzećem, kartice…;
• Isporuka proizvoda moguća na sve dostupne načine: lično preuzimanje (v. Click and Collect), ekspresna pošta, kurirska dostava…;
• Povraćaj ili zamena proizvoda omogućena putem svih kanala: lično, u prodavnici, preko pošte…;
• Korisnički servis dostupan preko svih komunikacionih kanala: telefon, veb-sajt (v. Web site), društveni mediji, aplikacije za trenutne poruke (v. Instant messaging app)…;
• Postprodajna komunikacija s kupcima omogućena preko svih mogućih kanala koje kupac odabere: e-pošta (v. E-mail), telefon, trenutne poruke (v. Instant messaging), SMS (v. SMS), pošta i dr.

POVRATNE INFORMACIJE

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.