Owned media (Sopstveni mediji)
Sopstveni mediji su jedan od oblika medija iz PESO modela (v. PESO model), koji obuhvataju sve kanale komunikacije nad kojima kompanija ima potpunu kontrolu, jer su u njenom vlasništvu. U onlajn-svetu, primeri sopstvenih medija su:
• Veb-sajtovi (v. Web site) – korporativni, promotivni, namenski;
• Kompanijski blogovi (v. Blog);
• Onlajn-prodavnice (v. Online shop);
• Mobilne aplikacije (v. Mobile app);
• Promocija putem e-pošte (v. E-mail marketing).
• Kompanijske digitalne publikacije (v. Digital publication)
Glavna publika sopstvenih medija uglavnom su već poznati klijenti (v. Client), ali njihov domet je dovoljno širok da obuhvati i sve druge. Primarna uloga sopstvenih medija je stvaranje dugoročnih veza s postojećim klijentima. Prednosti su im potpuna kontrola nad sadržajem, isplativost, neposrednost, dugovečnost, prilagodljivost i precizno ciljana publika. Mane sopstvenih medija su nepoverljivost korisnika u zvanične informacije i dugotrajan proces njihovog uspostavljanja i predstavljanja javnosti.
(u. Paid media) (u. Earned media) (u. Shared media)