Owned media (Сопствени медији)

Сопствени медији су један од облика медија из ПЕСО модела (в. PESO model), који обухватају све канале комуникације над којима компанија има потпуну контролу, јер су у њеном власништву. У онлајн-свету, примери сопствених медија су:
• Веб-сајтови (в. Web site) – корпоративни, промотивни, наменски;
• Компанијски блогови (в. Blog);
• Онлајн-продавнице (в. Online shop);
• Мобилне апликације (в. Mobile app);
• Промоција путем е-поште (в. E-mail marketing).
• Компанијске дигиталне публикације (в. Digital publication)
Главна публика сопствених медија углавном су већ познати клијенти (в. Client), али њихов домет је довољно широк да обухвати и све друге. Примарна улога сопствених медија је стварање дугорочних веза с постојећим клијентима. Предности су им потпуна контрола над садржајем, исплативост, непосредност, дуговечност, прилагодљивост и прецизно циљана публика. Мане сопствених медија су неповерљивост корисника у званичне информације и дуготрајан процес њиховог успостављања и представљања јавности.
(у. Paid media) (у. Earned media) (у. Shared media)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *