Paid media (Плаћени медији)

Плаћени медији су један од облика медија из ПЕСО модела (в. PESO model), који обухватају све канале комуникације на којима компанија плаћа за своје појављивање. У онлајн-свету то се реализује кроз онлајн-оглашавање (в. Online advertising). Прјимарна публика су потенцијални купци (в. Lead), то јест они који дотад нису чули за производе или услуге компаније. Онлајн-свет плаћених медија обухвата бројне врсте дигиталног маркетинга (в. Digital marketing), кроз облике излазног маркетинга (в. Outbound marketing), као што су:
• Маркетинг на веб-претраживачима (в. SEM)
• Маркетинг на друштвеним медијима (в. SMM)
• Мобилни маркетинг (в. Mobile marketing)
• Оглашавање с плаћањем по клику (в. PPC advertising)
• Приказно оглашавање (в. Display advertising)
• Природно оглашавање (в. Native advertising)
Спајање сопствених медија (в. Owned media) са заслуженим медијима (в. Earned media) главни је задатак плаћених медија. Главне предности плаћених медија су што се ангажују према потреби, имају велики домет, брзо се шире и могућа је контрола објава. Мане плаћених медија су окруженост „галамом“ осталих оглашавача, ниска кредибилност у очима корисника и опадајућа стопа одговора корисника.
(п. Shared media)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *