PPC advertising – Pay per click advertising (ППЦ оглашавање – Оглашавање плаћањем по клику)

ППЦ оглашавање је модел онлајн-оглашавања (в. Online advertising) у коме оглашавач плаћа сваки пут кад корисник кликне (в. PPC) на његов онлајн-оглас, тако да нема трошкова за постављање огласа, већ трошак настаје само када корисник ступи у интеракцију са огласом. Популарни пружаоци оваквог начина оглашавања су огласне платформе на веб-претраживачима (в. Search engine) и друштвеним медијима (в. Social media), као што су: Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Twitter Ads, LinkedIn Ads и др. У односу на место појављивања огласа, постоје три врсте ППЦ оглашавања:
• Оглашавање на веб-претраживачима;
• Оглашавање на друштвеним медијима;
• Приказно оглашавање (в. Display advertising) на бројним другим веб-локацијама (в. Web location).

ПОВРАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *