Remarketing (Ремаркетинг / Поновно оглашавање)
1) У области е-трговине (в. E-commerce), ремаркетирање је повезано с поновним ангажовањем купаца (в. Customer) кроз маркетинг е-поштом (в. E-mail marketing). Одвија се слањем нове поруке е-поште оним посетиоцима онлајн-продавнице (в. Online shop) који су дошли путем претходне кампање оглашавања е-поштом, али су оставили недовршен процес куповине. То је случај када посетилац онлајн-продавнице напусти своју корпу за куповину или стави одређени производ или услугу на листу жеља.
2) На платформи Google Ads, поновно оглашавање је начин повезивања с људима који су претходно имали интеракцију с веб-сајтом (в. Web site) или мобилном апликацијом (в. Mobile app). Оно омогућава приказивање огласа тој публици док претражује путем Гугла или посећује њихове партнерске веб-сајтове.
(у. Retargeting)