Remarketing (Ремаркетинг / Поновно оглашавање)

1) Ремаркетинг је повезан с поновним ангажовањем купаца (в. Customer) кроз маркетинг е-поштом (в. E-mail marketing), слањем поруке е-поште оним посетиоцима онлајн-продавнице (в. Online shop) који су дошли путем претходне кампање маркетинга е-поштом, али су оставили недовршен процес куповине, то јест кад посетилац напусти своју корпу за куповину или стави одређени производ или услугу на листу жеља.
2) На платформи Google Ads, поновно оглашавање је начин повезивања с људима који су претходно имали интеракцију с веб-сајтом (в. Web site) или мобилном апликацијом (в. Mobile app). Оно омогућава приказивање огласа тој публици док претражује путем Гугла или посећује њихове партнерске веб-сајтове.
(у. Retargeting)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *