SMM – Social media marketing (СММ – Маркетинг на друштвеним медијима)

Маркетинг на друштвеним медијима део је интернет маркетинга (в. Internet marketing) који се одвија на друштвеним медијима (в. Social media). Циљ је повезивање с публиком ради изградње препознатљивог бренда (в. Brand), повећања продаје и повећања броја посета веб-сајту (в. Web site) компаније. СММ укључује:
• израду стратегије;
• планирање, припрему и објављивање веб-садржаја (в. Web content) на компанијским странама на друштвеним медијима;
• рад на повећању степена ангажовања (в. Engagement) пратилаца;
• плаћено промовисање објава на друштвеним медијима (в. Social media advertising);
• анализу резултата (в. Social media analytics) и извештавање.

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *