Social media retargeting (Ретаргетирање на друштвеним медијима)

Ретаргетирање на друштвеним медијима је техника интернет маркетинга (в. Internet marketing) за поновљено оглашавање према потенцијалним купцима (в. Lead). Односи се на оне који су посетили веб-сајт (в. Web site) компаније, али нису обавили конверзију (в. Conversion). Уколико је њихова посета забележена тако да може да се прати њихово кретање на друштвеним медијима (в. Social media), онда им се тамо пласира прикладна огласна порука за ретаргетирање (в. Retargeting), у складу са подацима забележеним током посете веб-сајту. Евиденција и одабир потенцијалних купаца за ретаргетирање на друштвеним медијима обавља се помоћу кôда за праћење (в. Tracking code), уграђеног у веб-сајт или на основу листе адреса е-поште (в. E-mail address).

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *