У интернет маркетингу (в. Internet marketing), друштвени подстрек значи омогућити увид корисницима у мишљењa и одлуке других корисника или претпостављених ауторитета, и очекивати да и они при онлајн-куповини поступе на исти или сличан начин. Заснива се на психолошком феномену да појединци у доношењу одлука о свом понашању, куповини и другим активностима на интернету подлежу друштвеном утицају. На онлајн-продавницама (в. Online shop) зато испод описа производа или услуга стоје напомене о броју људи који то тренутно гледају, приказ шта су још купили кад су то купили, оцене и коментари других купаца и др. Понекад се користе и тестимонијали – искази других купаца, или чак и познатих личности и стручњака, како им је неки производ или услуга променила живот набоље. Нажалост, део свих тих друштвених препорука на интернету често је измишљен.
(п. Social shopping)
Social proof (Друштвени подстрек)
28
сеп
Категорије: Е-трговина, Онлајн-заједнице