Social proof (Друштвени подстрек)

У интернет маркетингу (в. Internet marketing), друштвени подстрек значи омогућити увид корисницима у мишљењa и одлуке других корисника или претпостављених ауторитета, и очекивати да и они при онлајн-куповини поступе на исти или сличан начин. Заснива се на психолошком феномену да појединци у доношењу одлука о свом понашању, куповини и другим активностима на интернету подлежу друштвеном утицају. На онлајн-продавницама (в. Online shop) зато испод описа производа или услуга стоје напомене о броју људи који то тренутно гледају, приказ шта су још купили кад су то купили, оцене и коментари других купаца и др. Понекад се користе и тестимонијали – искази других купаца, или чак и познатих личности и стручњака, како им је неки производ или услуга променила живот набоље. Нажалост, део свих тих друштвених препорука на интернету често је измишљен.
(п. Social shopping)

Повратне информације

Шта мислите о дефиницији овог појма? Неопходна поља су означена *