Recenzija 0–1

(iz ugla tehnologije)

Dinamična oblast digitalnih tehnologija dobila je s „Rečnikom interneta i digitalne komunikacije“ dobar putokaz za lakše snalaženje u stručnoj terminologiji na srpskom jeziku. Autor Lazar Bošković je na sebe preuzeo obiman posao da u 240 strana sažme pojmove s kojima se stalno susretao kroz decenije iskustva u oblasti medija, marketinga, odnosa s javnošću i posebno interneta, koji ih je sve povezao u našem vremenu.

 

Ovo je knjiga kojoj će čitaoci stalno da se vraćaju jer skoro svakog dana mogu da čuju nov digitalni pojam za koji traže precizno i upotrebljivo objašnjenje. Rečnik je upravo to: koristan izvor proverenih informacija za savremeni umreženi svet.

 

Privrednicima treba da upoznaju terminologiju iz ponuda agencija za digitalni marketing. Sudskim tumačima je neophodno da imaju prevod čestih engleskih pojmova u ugovorima za komunikacione poslove. Marketingaši i drugi komunikacioni poslenici dobili su alat za lakše sporazumevanje s programerima. I inženjerima olakšava da sagledaju netehnički korisnički ugao zahteva svojih klijenata.

 

Čak i oni koji sve ovo nekako već znaju biće prijatno iznenađeni strukturom i isprepletanošću 1000 pojmova sadržanih u ovom Rečniku. Nama iz profesije koja obrazuje nove naraštaje nedostajalo je ovakvo pomoćno nastavno sredstvo, koje možemo da preporučimo učenicima, studentima i svima koji ulaze u svet informaciono-komunikacionih tehnologija.

 

Prof. dr Božidar Radenković

Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje, elab.rs